Passie, emotie en leven

MC de Linde - Lindenhof 1 - 6463 GL Kerkrade - 

Klachten

Wij doen natuurlijk allemaal ons best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar zoals het spreekwoord luidt: ‘een mens is maar een mens’. Heeft U een klacht dan willen wij dit graag weten enerzijds om te kijken of we dit samen kunnen oplossen en anderzijds om hier van te leren voor de toekomst.
Klachten kunt u per mail indienen via gposman@ezorg.nl of u kunt zelf een brief opstellen en deze opsturen naar de praktijk t.a.v. de prakijkmanager

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie vinden via www.skge.nl.